Voorgeïnstalleerde software ontbreekt of is verwijderd (Nintendo Switch)
Het icoontje van een voorgeïnstalleerd spel ontbreekt in het HOME-menu, is verwijderd, of kan niet langer worden geopend.
2. Als deze optie er niet is, blijkt het dat er geen voorgeïnstalleerde software is verbonden aan dit systeem of de software is al geregistreerd. In dit geval raden we aan om te controleren of een andere gebruiker de software mogelijk al heeft geregistreerd of om de software bij de verkoper van het systeem te verifiëren.