Vragen over het Nintendo Switch-systeem in de houder laten
Het Nintendo Switch-systeem kan in de houder worden gelaten als het niet wordt gebruikt om te zorgen dat het volledig wordt opgeladen.
Als je het systeem in de houder plaatst of de voeding direct aansluit voordat de batterij helemaal leeg is, wordt dit slechts geteld als een gedeeltelijke oplaadcyclus.