Waar kan ik aanvullende Ring Fit Adventure-accessoires aanschaffen?
In dit artikel wordt uitgelegd waar je aanvullende Ring Fit Adventure-accessoires kunt aanschaffen.
Ga naar de pagina Accessoires in de My Nintendo Store van het land waar je het wilt laten bezorgen.