Wanneer worden My Nintendo-beloningen toegevoegd?
De lijst met My Nintendo-beloningen wordt regelmatig bijgewerkt. We hebben echter geen vast tijdstip waarop dit gebeurt en we weten ook nog niet welke beloningen er in de toekomst worden aangeboden.