Wat is My Nintendo?
Leden van My Nintendo kunnen punten verdienen door missies te voltooien, apps op smart devices te spelen, digitale games te kopen voor Nintendo Switch, Wii U of Nintendo 3DS, of door fysieke games te registreren op een Nintendo Switch systeem. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor My Nintendo-beloningen zoals digitale content en kortingen.