Welke DLC is er verkrijgbaar? (Pokémon Scarlet en Pokémon Violet)
Pokémon Scarlet: The Hidden Treasure of Area Zero en Pokémon Violet: The Hidden Treasure of Area Zero zijn allebei te koop en bevatten twee nieuwe gebieden om te verkennen. In Part 1: The Teal Mask, brengt een schoolreis je naar het land Kitakami, waar je meedoet aan een gezamenlijke studie in de buitenlucht met jouw academie en een andere school. In Part 2: The Indigo Disk, reis je als uitwisselingsstudent naar de Blueberry Academy, een zusterschool van je eigen academie. Bereid je voor om nieuwe Pokémon en mensen te ontmoeten voorbij de grenzen van de Paldea-regio! Ook kun je meer dan 230 bekende Pokémon tegenkomen die in andere regio's zijn ontdekt, maar die nog niet zijn verschenen in Pokémon Scarlet of Pokémon Violet. Beide games bevatten verschillende Pokémon; ruil ze met je vrienden om ze allemaal te verzamelen!