Welke Nintendo Switch-accessoires zijn er verkrijgbaar?
Ook zijn er verschillende third-party accessoires verkrijgbaar voor het Nintendo Switch-systeem, waaronder etuis voor het systeem en games, headsets, een USB LAN-adapter, Joy-Con-oplaadstandaard en meer.