In dit artikel lees je hoe je een bezoekje kunt brengen aan de droomeilanden van andere spelers, als ze die geüpload hebben naar het dromenrijk in Animal Crossing: New Horizons.
Wanneer voor het eerst aan deze voorwaarden voldaan wordt, ontvang je de volgende dag een brief van Luna met daarin het bed van Luna.
Door te dromen in Animal Crossing: New Horizons kun je de eilanden van andere spelers ook bezoeken als zij niet spelen. Omdat deze eilandbezoekjes plaatsvinden in dromen, ben je niet in staat om veranderingen te maken op de echte eilanden. Om het droomeiland van een speler te kunnen bezoeken heb je het droomadres van de speler nodig.