Zo gebruik je de Eilandpromotor-webdienst van Animal Crossing: New Horizons
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Eilandpromotor van Animal Crossing: New Horizons kunt gebruiken om digitale promoposters en promovideo's van je eiland te maken die je met anderen buiten de game kunt delen.
De Eilandpromotor van Animal Crossing: New Horizons is een webdienst die beschikbaar is voor spelers van Animal Crossing: New Horizons met een Nintendo-account. Je hebt geen app nodig, maar de dienst werkt alleen als je de website opent op een smartphone of smartapparaat.