Belangrijk
Zorg ervoor dat je Nintendo Switch-systeem is bijgewerkt naar de nieuwste systeemversie.
Wanneer een Bluetooth-audioapparaat is gekoppeld, kun je de verbinding direct verbreken door het apparaat uit te schakelen. Je kunt de verbinding ook handmatig verbreken via de systeeminstellingen op je Nintendo Switch door de onderstaande stappen te volgen.