In dit artikel lees je hoe je eilandback-ups kunt activeren in Animal Crossing: New Horizons en hoe je je eilandgegevens kunt herstellen als je Nintendo Switch-systeem beschadigd wordt of zoekraakt.
Wil je de eilandback-up activeren, eilandgegevens herstellen waarvan je een back-up hebt gemaakt of de eilandback-up deactiveren?
Belangrijk: als je systeem is gerepareerd, staan je opgeslagen gegevens mogelijk nog op het systeem. Start Animal Crossing: New Horizons op om te controleren of je eiland in het titelscherm verschijnt. Is dit het geval, dan hoef je verder niets te doen om naar je eiland terug te gaan.
Als je het titelscherm met rondwandelende eilandbewoners ziet, dan ben je mogelijk al met een nieuw eiland begonnen op je Nintendo Switch-systeem. Als je dit eiland wilt vervangen door je eilandback-up, moet je eerst de nieuwe opgeslagen gegevens voor Animal Crossing: New Horizons op je systeem wissen, en daarna de game opnieuw opstarten om het opnieuw te proberen. Je kunt je nieuwe eiland na het wissen van de opgeslagen gegevens niet meer herstellen.