Zo kun je de Nintendo 64-controller synchroniseren met een Nintendo Switch-systeem
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Nintendo 64-controller synchroniseert met een Nintendo Switch-systeem.
Om de Nintendo 64-controller te synchroniseren, moet het Nintendo Switch-systeem aan staan. Het systeem mag niet uit staan of zich in de slaapstand bevinden.
Let op: Je kunt de Nintendo 64-controller ook met een Nintendo Switch-systeem synchroniseren met een gelicentieerd accessoire.
2. Zodra het volgende scherm wordt weergegeven, moet je de SYNC-knop op de Nintendo 64-controller die je wilt synchroniseren minimaal één seconde ingedrukt houden.