Zo kun je de Super NES-controller verbinden met een Nintendo Switch-systeem
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Super NES-controller kunt koppelen aan een systeem in de Nintendo Switch-familie.
Let op: Je kunt de Super NES-controller ook aan een Nintendo Switch-systeem koppelen met een gelicentieerd accessoire.
2. Sluit de Super NES-controller met de USB-kabel (modelnummer HAC-010, apart verkrijgbaar) aan op de houder.