Zo kun je de datum en tijd aanpassen
Instructies voor het instellen of aanpassen van de datum en tijd op de Nintendo Switch.
Tijd synchroniseren via het internet. Als deze functie is ingeschakeld, kun je de datum en tijd op de Nintendo Switch synchroniseren met de datum en tijd op het internet.
Deze functie kan niet worden uitgezet als de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ is gekoppeld aan het systeem.