Zo kun je de internetverbinding testen
De naam die je aan deze internetverbinding hebt gegeven binnen de verbindingsinstellingen. Als je de verbinding geen naam hebt gegeven, wordt er een “-” getoond.
Het resultaat van de internetverbindingtest. Als “Geslaagd” wordt weergegeven, duidt dit erop dat het systeem verbinding heeft kunnen maken met de diensten van Nintendo.
De resultaten van een NAT-test van het netwerk waarmee je bent verbonden. Dit varieert van A (beste peer-to-peer-communicatie) tot F (niet in staat om peer-to-peer-communicatie te voltooien).
De snelheid waarmee je gegevens verstuurt via het netwerk waarmee je bent verbonden.