Instructies voor het verwijderen van de koppeling tussen een Nintendo Switch-systeem en de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’.
Nintendo Switch-systeem smartapparaat (de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch)