Instructies voor het selecteren van een ander gekoppeld Nintendo Switch-systeem in de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’.
Je kunt maximaal drie Nintendo Switch-systemen toevoegen aan de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’.