Zo kun je je digitale games op meerdere systemen spelen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je meerdere Nintendo Switch-systemen hebt en je games op meerdere systemen wilt spelen.
We raden je aan om je gebruikersgegevens over te zetten van het originele systeem naar je vervangende systeem.
2. Plaats de gamecard in het systeem waarop je de game wilt spelen en kies de game in het HOME-menu om te beginnen met spelen.
4. Download de games of content die je wilt gebruiken opnieuw op elk Nintendo Switch-systeem.
5. Kies je gedownloade game in het HOME-menu op een van je systemen om die game te spelen op dat systeem.