Zo kun je met anderen spelen in Mario Golf: Super Rush
In dit artikel lees je hoe je met anderen kunt spelen in Mario Golf: Super Rush.
In Mario Golf: Super Rush kunnen twee tot vier spelers samen golfen in verschillende spelstanden, waaronder standaardgolf, speedgolf en Vlaggenjacht!