Zo laad je de Nintendo 64-controller op
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Nintendo 64-controller voor gebruik met systemen van de Nintendo Switch-familie kunt opladen.
Sluit de Nintendo Switch-voeding (modelnummer HAC-002) aan op de USB-poort aan de bovenkant van de Nintendo 64-controller en steek vervolgens de stekker in een stopcontact.