Zo laad je de Nintendo Switch-Pro-controller op
Sluit de Nintendo Switch-voeding (model HAC-002) of een andere compatibele voeding direct aan op de Pro-controller en steek vervolgens de stekker in een stopcontact. Je vindt de vereisten voor compatibele voedingen in het boekje met belangrijke informatie.