Zo meld je ongepaste of aanstootgevende content (Gamestudio)
Spelers kunnen meldingen naar Nintendo versturen over ongepaste games of gametitels die zijn geüpload in Gamestudio, waarna ze worden beoordeeld. Alle content die de Nintendo-gedragscode overtreedt, wordt gewist.