Zo moet je de kabelverbinding met de Pro-controller in-/uitschakelen
Instructies voor het inschakelen van kabelverbinding met de Pro-controller wanneer deze is verbonden met het Nintendo Switch-systeem via de USB-oplaadkabel.
De Pro-controller kan als draadloze controller gebruikt worden met de Nintendo Switch Lite met behulp van een gelicentieerd accessoire.
2. Kies KABELVERBINDING MET PRO-CONTROLLER om deze functie in te schakelen. Kies het nog een keer om het uit te schakelen.