Zo pas je de instellingen voor touchscreengevoeligheid aan
In dit artikel leer je hoe je de instellingen voor touchscreengevoeligheid op systemen uit de Nintendo Switch-familie kunt aanpassen.
Ga naar het HOME-menu en selecteer SYSTEEMINSTELLINGEN.
2. Ga naar het gedeelte CONTROLLERS EN SENSORS en selecteer TOUCHSCREENGEVOELIGHEID.