Zo plaats je een Nintendo Switch-systeem in de DMZ van een router
Kies HANDMATIG TOEWIJZEN.
3. Selecteer IP-ADRES en houd de B-knop ingedrukt om het bestaande IP-adres te verwijderen.
4. Vul het IP-adres in dat je op het netwerkapparaat hebt gevonden maar voeg 20 toe aan het laatste getal, en kies vervolgens OKÉ.
6. Vul het subnetmasker in zoals het wordt weergegeven in je netwerkinstellingen, en kies OKÉ.
Kies de optie om deze functie in te schakelen.
5. Vul het IP-adres in dat is toegewezen aan je systeem in het daarvoor bestemde veld van de routerinstellingen.