Zo stel je een amiibo in en geef je hem een naam
Instructies voor het instellen van een amiibo-figuurtje op het Nintendo Switch-systeem en het geven van een naam.
Als de Pro-controller verbonden is met het Nintendo Switch-systeem door middel van de USB-oplaadkabel, en kabelverbinding met Pro-controller AAN staat wanneer de Nintendo Switch in de tv-stijl wordt gebruikt, wordt het NFC-aanraakpunt van de controller uitgeschakeld.