In dit artikel lees je hoe je de lijfspreuk, bijnaam of kleding van een van je buurdieren verandert in Animal Crossing: New Horizons.
Belangrijk: In Animal Crossing: New Horizons kun je zelf tekst invoeren, waaronder lijfspreuken en bijnamen, voor de dierlijke bewoners op je eiland. Eilandbewoners kunnen ook de eigen ontwerpen dragen die je op je eiland hebt gemaakt en tentoongesteld. Lijfspreuken, bijnamen en kledingontwerpen kunnen door andere spelers worden gezien, dus heb respect voor de gevoelens van anderen wanneer je deze content creëert.