Zo verwijder je verkeerde taalpakketten en andere gedownloade DLC
Als je DLC (downloadbare content) voor een game hebt gedownload en je probeert de game opnieuw te downloaden, download je standaard ook al je DLC opnieuw. Volg onderstaande stappen om de game opnieuw te downloaden zonder enige DLC.