In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de downloadcode voor de Pokémon Sword-uitbreidingspas of Pokémon Shield-uitbreidingspas inwisselt.
Met de digitale downloadcode voor de Pokémon Sword-uitbreidingspas of Pokémon Shield-uitbreidingspas kun je kiezen welke uitbreidingspas je wilt wanneer je de code inwisselt.