Zo zet je de schermbeveiliging aan
Instructies voor het aan-/uitzetten van de schermbeveiliging op de Nintendo Switch.
Als je de schermbeveiliging aanzet, wordt de helderheid van het scherm verlaagd na vijf minuten zonder activiteit.