Kinderaccounts die worden beheerd door die Nintendo-account, worden ook verwijderd.
Na het verzoek om een account te verwijderen heeft een ouder of voogd 30 dagen om de account te reactiveren. Wanneer een account wordt gereactiveerd, worden ook alle daardoor beheerde kinderaccounts gereactiveerd.