Wachtwoord resetten (alleen voor Nintendo-account)
Gebruik je geboortedatum niet in je wachtwoord. Als je je geboortedatum gebruikt, verschijnt er een foutmelding en word je gevraagd een ander wachtwoord te kiezen.