Leeftijdsclassificaties helpen je bepalen of inhoud geschikt is voor jou en je familie
Voor onze systemen zijn spellen beschikbaar voor alle leeftijden en alle soorten spelers. Net als van films en muziek, wordt er ook van spellen genoten door mensen met verschillende interesses en smaken. De spellen van Nintendo en zijn licentiehouders weerspiegelen deze verschillen.
Om ervoor te zorgen dat je volledig op de hoogte bent van de inhoud van onze spellen en om je te helpen bij het uitzoeken van een geschikt spel voor jou en je familie, laat Nintendo ieder relevant spel beoordelen. Vervolgens krijgt het een leeftijdsclassificatie, gebaseerd op de inhoud.