Informatie over reparatiekostenramingen
Om onder garantie geholpen te worden, moet je ons een aankoopbewijs zoals een kwitantie, kassabon of factuur sturen.
Als het probleem met je product niet gedekt wordt door de garantie, ontvang je een kostenraming. Je kunt de kostenraming afwijzen en vragen om het product te vernietigen of ongerepareerd te retourneren.