Belangrijk
PAC-MAN 99 voor de Nintendo Switch is op 8 oktober 2023 beëindigd. De distributie van de game en de verkoop van alle DLC zijn beëindigd.
Sinds 8 oktober 2023 is de distributie van gratis Custom Themes beëindigd en kan de game niet meer worden gedownload door nieuwe gebruikers. Let op: degenen die de game eerder hebben gedownload, kunnen de software en alle bijbehorende gekochte DLC nog wel opnieuw downloaden.
Gebruikers die de DLC Mode Unlock of Deluxe Pack hebben gekocht vóór 8 september 2023, kunnen ook na de beëindiging van de service gebruik blijven maken van alle offlinespelstanden (CPU Battle, Score Attack en Blind Time Attack), alsook van Custom Themes die ze hebben gekocht.