Mededeling: Miitomo-service niet langer beschikbaar
Op 9 mei 2018 heeft Nintendo de Miitomo-service smart device app stopgezet. Miitomo was de eerste smart device app van Nintendo en we zijn erg blij dat we deze leuke en unieke ervaring aan de gebruikers konden bieden. De ontwikkeling en werking die we hebben gecultiveerd via de Miitomo-app, kunnen we toepassen op de ontwikkeling en werking van toekomstige smart device apps en games. We willen onze fans hartelijk bedanken voor hun steun voor Miitomo en al onze apps en we kijken ernaar uit om meer van dit soort ervaringen te bieden in de toekomst.