De zoekfunctionaliteit gebruiken
Rechtsboven op iedere pagina kun je de Nintendo-website op bepaalde inhoud doorzoeken. Typ simpelweg het gewenste sleutelwoord of sleutelzin in, en kies voor het zoekpictogram of druk op Enter.
Als je bijvoorbeeld voor "Games" kiest, kun je de resultaten verder filteren op systeem, genre, serie of taal. Als je te veel filters hebt ingesteld en er helemaal geen resultaten verschijnen, kun je simpelweg een paar vakjes wegvinken of je selectie volledig opheffen door de betreffende knop te gebruiken.