Gegevens die kunnen worden overgedragen tussen Wii U-systemen
De gegevens (inclusief opgeslagen gegevens en gebruikers) die al op het doelsysteem zijn opgeslagen, worden tijdens de overdracht gewist en vervangen door de gegevens van het bronsysteem.
Als je een USB-opslagmedium met het doelsysteem gebruikte, kun je dit na de overdracht met geen van beide systemen meer gebruiken. Daarnaast worden gegevens (inclusief opgeslagen gegevens) die het systeem op het USB-opslagmedium heeft opgeslagen, onbruikbaar. Formatteer het USB-opslagmedium om het met het systeem te kunnen blijven gebruiken.
Zorg dat je de naam, het wachtwoord en het e-mailadres kent die voor je Nintendo Network ID zijn geregistreerd. Deze heb je nodig om de ID op het Wii U-doelsysteem te koppelen.