Ik zie foutcode 108-0066, 108-0075 of 108-0144 tijdens het uitvoeren van de systeemupdate. Wat moet ik doen?
Deze foutcode verschijnt als het Wii U-systeem tijdens het downloaden van de systeemupdate geen verbinding kan maken met de server.