Ondersteuning van USB-toetsenbord
Je kunt gebruik maken van deze functionaliteit door het installeren van een onmiddellijk beschikbare software-update.
Met een toetsenbord dat via USB op het Wii U-systeem is aangesloten, kunnen spelers tekstchatfuncties in het spel gebruiken, na installatie van de eerste software-update. Let op: vanwege de overvloed aan verkrijgbare producten op de markt, kan Nintendo geen compatibiliteit per merk en type bevestigen.