Nunchuk
Schuif het koordje van het Wii-polsbandje onder de stekkerclip.
2. Steek de Nunchuk-stekker vervolgens in de secundaire Controller-aansluiting onder op de Wii-afstandsbediening.
Steek je hand door de lus van het Wii-polsbandje en pak de afstandsbediening stevig vast. Schuif de zekering van het polsbandje aan, zodat het polsbandje niet van je pols schiet. Schuif de zekering niet te strak aan. De zekering moet net strak genoeg worden aangetrokken om het Wii-polsbandje op zijn plek te houden. (Klik hier voor meer informatie over het gebruik van het Wii-polsbandje.)