Verbindingshulp
De campagne ‘Verbindingshulp’ beloont gebruikers die iemand anders helpen zijn of haar Wii-systeem te verbinden met het internet. Beiden ontvangen 500 Wii Points wanneer ze elkaars Wii-nummer registreren.
Als je iemand helpt zijn of haar Wii-systeem te verbinden met het internet, of als iemand jou helpt, kunnen jullie elkaars Wii-nummer registreren en zo elk 500 Wii Points ontvangen. Kies MEER INFORMATIE als je hier meer over wilt weten. Aan het eind van dit hoofdstuk kun je aanvullende opmerkingen over de campagne lezen.
Opmerking: lees het hoofdstuk ‘Wii-prikbord’ in de Wii-handleiding voor kanalen en instellingen voor informatie over waar je het Wii-nummer kunt vinden.
Kies HULP GEKREGEN in het verbindingshulpmenu.
2. Voer het Wii-nummer in van de persoon die jou heeft geholpen je Wii-systeem te verbinden met het internet, en kies vervolgens OKÉ.
Vul de korte vragenlijst in die verschijnt, en kies OKÉ als je klaar bent.
Nadat de persoon die je hebt geholpen, de stappen 1 tot en met 3 heeft voltooid, start je het Wii-winkelkanaal op je Wii-systeem op.
Opmerkingen: als je meer dan 9500 Wii Points in je Wii-winkelaccount hebt, kun je je niet registreren, omdat je anders door de 500 Wii Points die je in het kader van de campagne zou ontvangen de limiet van 10 000 Wii Points zou overschrijden. Zorg dat je niet meer dan 9500 Wii Points in je Wii-winkelaccount hebt voordat je je registreert.
Kies HULP GEGEVEN in het verbindingshulpmenu.
5. Selecteer REGISTREER HET Wii-NUMMER VAN DE PERSOON DIE IS GEHOLPEN en voer dan het Wii-nummer in van degene die je hebt geholpen zijn of haar Wii te verbinden met het internet. Kies OKÉ om te bevestigen.
Opmerking: kies STATUS VAN REGISTRATIE om te controleren of de persoon die je hebt geholpen, je Wii-nummer al via zijn of haar Wii-systeem heeft geregistreerd. Je kunt ook de Wii-nummers bekijken van mensen die je al hebt geholpen, zien hoeveel tijd je nog hebt om registraties te voltooien en nagaan hoe vaak je je nog als verbindingshulp kunt registreren.
6. Nadat de stappen 1 tot en met 5 zijn voltooid, start je het Wii-winkelkanaal op jouw Wii-systeem op en volg je de instructies op het scherm. Daarna is de verbindingshulpregistratie voltooid en ontvang je 500 Wii Points.
De persoon die is geholpen, moet binnen 30 dagen na zijn of haar eerste bezoek aan het Wii-winkelkanaal het Wii-nummer van de verbindingshulp registreren.