De trilfunctie in- en uitschakelen
De Wii-afstandsbediening heeft een ingebouwde trilfunctie die de Wii-afstandsbediening bij het gebruik van de Wii op bepaalde momenten laat trillen. De hier volgende informatie beschrijft hoe je deze functie aan en uit kunt zetten.
Druk op de HOME-knop van een afstandsbediening die gesynchroniseerd is met het Wii-systeem.