Het volume van de interne luidspreker aanpassen
De Wii-afstandsbediening heeft een ingebouwde luidspreker die op bepaalde momenten tijdens het gebruik van de Wii, geluid maakt. De hier volgende informatie beschrijft hoe je het volume van de luidspreker van de Wii-afstandsbediening kunt aanpassen.