Foutmelding 'Ongewone hoeveelheid bestanden in het interne geheugen van het Wii-systeem'
Dit geeft aan dat er een probleem is met het gegevensbestand dat werd gebruikt. Ga naar Geheugenbeheer en verwijder de opgeslagen gegevens voor het kanaal dat werd gebruikt toen de foutmelding verscheen.