Internetkanaal
Het internetkanaal* zal de relatie tussen je huis, televisie en internetverbinding voorgoed veranderen. Nadat je de Opera Browser gratis in het Wii-winkelkanaal hebt gedownload, kun je vanuit je luie stoel over het internet surfen.