Mijn Wii-afstandsbediening werkt niet meer
Als na deze stap (de batterijen verwijderen en terugplaatsen, en de Wii-afstandsbediening opnieuw synchroniseren) de afstandsbediening nog steeds niet naar behoren werkt, probeer dan, indien beschikbaar, een andere Wii-afstandsbediening te synchroniseren met het Wii-systeem.