Disks worden niet geaccepteerd
Als de disks niet worden geaccepteerd of ze worden onmiddellijk uitgeworpen, wijst dit op een probleem met het Wii-systeem. Het systeem dient te worden gerepareerd. Neem contact op met Nintendo om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.