Ik heb maar één spel
Op dit moment is moeilijk vast te stellen of het probleem wordt veroorzaakt door het Wii-systeem of de disk. We raden een reparatie aan van zowel het Wii-systeem als de disk. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.