Vinylsticker heeft 'residu' achtergelaten
Als het niet lukt om het residu te verwijderen en het je gebruiksplezier van de Wii in de weg staat, dient het systeem professioneel schoongemaakt te worden. Aangezien dit soort schade niet onder Nintendo's garantie valt, wordt er een vergoeding gerekend voor het schoonmaken. Neem contact op met Nintendo om de beschikbare schoonmaakmogelijkheden te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.